Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області інформує

Дата: 24.03.2020 09:12
Кількість переглядів: 210

Фото без опису

Фото без описуГоловне управління Пенсійного фонду України

в Херсонській області інформує

 

У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України з метою запобігання розповсюдження коронавірусу COVID-19, та введенням карантину Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області повідомляє про можливість вирішення переважної більшості питань без особистого відвідування органів Фонду, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Не виходячи з дому, можна:

- подати заяву про призначення пенсії та/або заяву на перерахунок пенсії;

- отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодами (форми ОК-5/ОК-7, довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, наявний страховий  стаж тощо);

- перевірити відомості про трудову діяльність (електронна трудова книжка);

- здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;

- подати Анкету застрахованої особи для внесення/змінення/ уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;

- подати звернення (пропозицію) відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;

- активізувати послугу безкоштовного СМС - інформування (стосовно призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та щодо наявного страхового стажу).

Звертаємо також увагу, що по окремих видах послуг немає нагальної потреби звертатися саме в період дії карантину, оскільки на розмір та порядок отримання виплат з бюджету Пенсійного фонду це не вплине. Зокрема, заяву на призначення пенсії за віком та по інвалідності можна подати протягом 3 місяців з дати виникнення права на пенсію; заяву на призначення пенсії по втраті годувальника – протягом 12 місяців з дати смерті годувальника; заяву на виплату недоотриманої пенсії – протягом 6 місяців з дати смерті пенсіонера. Передбачений законодавством перерахунок пенсій з 01.04.2020 працюючим пенсіонерам, буде проведено в автоматизованому режимі, тобто особисте звернення пенсіонерів до органів Фонду не потрібно.

На даний час сервісні центри Пенсійного фонду України в області продовжують працювати за встановленими графіками.

Разом з тим, закликаємо громадян, які збираються відвідати сервісні центри Фонду, спершу з'ясувати можливість отримання послуги дистанційно або після завершення карантину за телефонами «гарячих» ліній:

?   Головне управління – (0552) 35 39 02

?   Херсонський сервісний центр – (0552) 42 95 71

?   Білозерський сервісний центр – (05547) 3 36 39

?   Бериславський сервісний центр – (05546) 7 57 02

?   Генічеський сервісний центр – (05534) 3 25 09

?   Голопритсанський сервісний центр – (05539) 2 11 88

?   Новокаховський сервісний центр – (05549) 5 05 10

?   Каховський сервісний центр – (05536) 2 13 86

?   Олешківський сервісний центр – (05542) 4 40 31

?   Скадовський сервісний центр – (05537) 5 22 67

?   Великолепетиський сервісний центр:

           смт Велика Лепетиха – (05543) 2 32 61

           смт Верхній Рогачик – (05543) 2 32 61

?   Великоолександрівський сервісний центр – (05532) 2 24 14

?   Високопільський сервісний центр – (05535) 2 16 86

?   Горностаївський сервісний центр – (05544) 4 16 19

?   Іванівський сервісний центр – (05531) 3 18 40

?   Каланчацький сервісний центр – (05530) 3 14 33

?   Нижньосірогозський сервісний центр – (05540) 2 16 06

?   Нововоронцовський сервісний центр – (05533) 2 11 07

?   Новотроїцький сервісний центр – (05548) 5 25 24

?   Чаплинський сервісний центр – (05538) 2 12 94.

Усні консультації можна також отримати з допомогою Skype-зв‘язку (gupfu_kherson).

Голопристанський відділ обслуговування громадян

головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області

 


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь