ОБ'ЯВА Голопристанського відділу обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області
ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!
У зв‘язку з введенням в Україні карантину обмежено прийом та обслуговування громадян у сервісному центрі.
Надаються лише послуги щодо оформлення допомоги на поховання. Довідки про доходи, ОК-5, ОК-7 та інші, а також пенсійні посвідчення видаються виключно за попереднім замовленням за телефоном «гарячої» лінії 2-11-88.
Заява на призначення або перерахунок пенсії приймається через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Повний перелік послуг, що надаються на вебпорталі, дивіться за посиланням (https://portal.pfu.gov.ua).
Для подачі документів та отримання роз‘яснень скористайтеся кнопкою виклику біля входу в приміщення.
Просимо з розумінням поставитися до карантинних заходів.
Голопристанський відділ обслуговування громадян
головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області