Про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Чулаківської сільської ради за підсумками І кварталу 2021 року

Дата: 23.04.2021 13:19
Кількість переглядів: 238

Чулаківська сільська рада

Голопристанського району

Херсонської області

Виконавчий комітет

 

 Проект  Р І Ш Е Н Н Я

  

 

Про стан роботи із зверненнями

громадян у виконавчому комітеті

Чулаківської сільської ради

за підсумками І кварталу 2021 року

 

 

         Заслухавши та обговоривши інформацію  секретаря виконкому Тарасової А.А.  про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті Чулаківської сільської ради за підсумками І кварталу  2021 року, з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності посадових осіб виконавчого комітету селищної ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, керуючись Законом України «Про звернення громадян», статтею 38 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет сільської ради

 

в и р і ш и в :

 

1. Визнати роботу виконкому щодо виконання вимог законодавства по роботі із зверненням громадян за  підсумками І кварталу 2021 року – задовільною (додається).

2. Секретарю виконкому Тарасовій А.А.:

2.1. продовжувати вживати невідкладних заходів забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язково додержуватися обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України “Про звернення громадян”;

2.2. приділяти особливу увагу вирішенню проблем з якими звертаються ветерани війни та праці, багатодітні та інші громадяни, які потребують соціального захисту і підтримки.

2.3.  чітко дотримуватись графіків прийому громадян з особистих питань протягом повного робочого дня та у вихідні дні;

2.4. забезпечити надання щоквартальних аналітичних та статистичних  звітів про роботу із зверненнями громадян обласній державній адміністрації.

3. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.

 

 

Сільський голова                                                                       О.О. Мусієнко

 

Інформаційна довідка про роботу із зверненнями

громадян протягом 2020 року

Виконавчий комітет Чулаківської сільської ради у своїй роботі з розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348, розпорядженнями та рекомендаціями облдержадміністрації, райдержадміністрації з цих питань.

Особистий прийом громадян головою сільської ради та секретарем ради здійснюється відповідно графіку прийому громадян. Даний графік оприлюднено на офіційному веб-сайті та  інформаційних стендах сільської ради.

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації № 58 від 22.01.2020 року «Про виконання в області актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови ОДА, стан виконавської дисципліни та роботу із зверненнями громадян за підсумками 2019 року» виконком Чулаківської сільської ради щокварталу надає звіт про звернення громадян, що надійшли до Чулаківської сільської ради.

         За перший квартал 2020 року надійшло 20 звернень, з них 4 поштою, 16  на особистому прийомі, за результатами розгляду: 9 звернень вирішено позитивно,   на  11 звернень надано розяснення.

         За перше півріччя 2020 року  надійшло 30 звернень, з них 5 звернень, що надійшли поштою,  25 на особистому прийомі, за результатами розгляду: 13 - вирішено позитивно, 17 – надано розяснення.

         За третій квартал 2020 року надійшло 18 звернень, з них 4 – надійшли поштою,  14 на особистому прийомі, за результатами розгляду: 10 - вирішено позитивно, 8 – надано розяснення.

         За 2020 рік надійшло 61 звернення, з них 9 на особистому прийомі, за результатами розгляду 34- вирішено позитивно, 27 – надано розяснення.

         Усі звіти подаються вчасно, в установлені строки.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь