Про виконання делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

Дата: 29.09.2021 15:53
Кількість переглядів: 405

Чулаківська сільська рада

Голопристанського району

Херсонської  області

Виконавчий комітет

 

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Про виконання делегованих

повноважень у сфері державної

реєстрації актів цивільного стану

 

     Відповідно до пункту 5 «б» статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши інформацію секретаря сільської ради щодо виконання делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, виконком сільської ради

вирішив:

1. Інформацію секретаря сільської ради «Про виконання делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» взяти до відома (додається).

2. Роботу щодо виконання делегованих повноважень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у  Чулаківській сільській раді вважати задовільною.

3. Секретарю сільської  ради і в подальшому забезпечувати державну реєстрацію актів цивільного стану відповідно до Сімейного кодексу України, Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану», Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, Правил ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану у сільській  раді.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на секретаря сільської ради Тарасову А.А.

 

 

Сільський голова                                                      Олександр МУСІЄНКО

 

І Н Ф О Р М А Ц І Я

про виконання делегованих повноважень у сфері державної

реєстрації актів цивільного стану

     

 Одним із делегованих повноважень органів виконавчої влади, наданих

органам місцевого самоврядування є вчинення державної реєстрації актів

цивільного стану.

Секретар виконкому є відповідальною особою місцевого самоврядування, яка виконує обов`язки державної реєстрації актів цивільного стану і може здійснювати: державну реєстрацію смерті, народження,  шлюбу.

     

Згідно наданих Законом України «Про місцеве самоврядування»

повноважень, виконавчий комітет протягом 9 місяців 2021 року проводив

державну реєстрацію актів цивільного стану   про народження, смерть, шлюб.

При державній реєстрації народження фізичної особи та її походження,

шлюбу, смерті протягом 9 місяців 2021 року було складено:

актових записів про народження - 15

актових записів про шлюб - 11

актових записів про смерть – 66.

    

З жовтня місяця 2016 року згідно вимог чинного законодавства України при

державній реєстрації шлюбу свідоцтва видаються і дружині і чоловіку.

Заявникам надавалися довідки для отримання допомоги на поховання,

довідки про державну реєстрацію народження із зазначенням відомостей про

батька відповідно до частини першої статті 135 Сімейного кодексу України

(одинока мати).

      Протягом звітного періоду належним чином складалися та своєчасно надавалися до  Голопристанського відділу ДРАЦС Головного територіального управління юстиції у  Херсонській області звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану; актові записи цивільного стану, включені до звіту та документи, які є підставою для проведення державної реєстрації; звіти про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрації актів цивільного стану; реєстри бланків свідоцтв про народження, шлюб, смерть, виданих виконавчим комітетом  Чулаківської сільської ради, та інші документи, які згідно з номенклатурою справ зберігаються у виконавчому комітеті.

 


« повернутися до розділу «Проекти рішень на виконком»

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь